« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
IME PROJEKTA: Digital and innovative education
TRAJANJE PROJKETA: veljača 2021. - veljača 2023.
GLAVNI CILJEVI PROJEKTA:
1.Modernizacija i internacionalizacija škole te razvoj europske dimenzije škole
2.Poboljšanje kvalitete škole, nastavnog procesa i metoda rada kao i poboljšanje aktivnosti i postignuća učenika uvođenjem novih inovativnih metoda rada u nastavu i školski kurikulum
3.Razvoj socijalnih, digitalnih i jezičnih kompetencija nastavnika kroz usavršavanja u inozemstvu (strukturirani tečaj) te primjena naučenog u školski kurikulum i nastavni proces
GAMIFICATION - IGRE U NASTAVI
U razdoblju od 16. siječnja do 20. siječnja učiteljica informatike A.Nevešćanin sudjelovala je na strukturiranom tečaju pod nazivom "Gamification“ u organizaciji ProjectLanda u sklopu K1 Erasmus projekta. Projekt je financiran sredstvima EU.
Zajedno s učiteljima iz Italije, Finske i Poljske, uz vodstvo voditeljice tečaja, upoznali su obrazovni sustav Španjolske kao i prirodne ljepote i kulturne znamenitosti Seville u kojoj je tečaj i održan
Kao predstavnica naše škole, učiteljica Ana je kroz kratku video prezentaciju provela ostale sudionike tečaja našom školom i upoznala ih s aktivnostima i projektima unutar razrednih odjeljenja.
Na samom tečaju polaznici su sudjelovali u aktivnostima učenja kroz igru, gdje su i sami na par sati postali učenici u Muzeju likovnih umjetnosti, tražeći zadana umjetnička djela istovremeno učeći o španjolskim slikarima.
Gamifikacija je primjena tipičnih elemenata igre (npr. bodovanje, natjecanje s drugima, pravila igre) na druga područja aktivnosti.
Svaki sistem gamifikacije temelji se na skupu pravila tako da osigurava njegov nesmetan rad i osnovne komponente kao što je sistem nagrade, bodovanja i ljestvice.
Osnova je aktivno učenje, koje je primjenjivo na razrednu i predmetnu nastavu. Potpuno je pogrešna pretpostavka da se gamifikacija u učionici odvija isključivo putem digitalne tehnologije.
Određene tehnike poput „brain break exercise“ primjenjive su svakodnevno, pogotovo u razrednoj nastavi kako bi djeca predahnula od procesa učenja. Ovakva vrsti vježbi ne bi trebala trajati više od 5-10 minuta.
Neke od zanimljivih vježbi su :
Što se tiče gamifikacije u predmetnoj nastavi, uglavnom se provodi kroz dostupne digitalne alate.
Osim dostupnih i svima poznatim kvizova popit Kahoota, izrada plakata u Canvi postoji bezbroj digitalnih alata dostupnih besplatno za obrazovne ustanove.
Scribblemaps je aplikacija u kojoj učenici mogu samostalno mapirati na slijepim kartama određena zemljopisna područja i označavati kulturne znamenitosti određenog područja.
Genially – platforma za izradu interaktivnog animiranog sadržaja – odličan primjer primjenjiv u svakom predmetu, izrada Escape room sadržaja – učenici kroz nekoliko „soba“ rješavaju zagonetke i odgovaraju na pitanja, kako bi na kraju pobjegli dešifrirajući završnu zagonetku.
Aktivnosti vezane uz gamifikaciju se mogu provoditi i izvan učionice. Učenici tako mogu uz posjetu muzeju umjetnina, dobiti mali fragment slika koje moraju pronaći unutar samog muzeja. Pobjednik je onaj tko pronađe sve.
U ovakvim tipovima aktivnosti izričito je važno utvrditi pravila igre koje se učenici moraju pridržavati inače samo učenje gubi smisao. Bit igara u nastavi je samostalno ili u grupi doći do rješenja zadataka, raspoređujući zaduženja svakog pojedinog učenika unutar određene grupe.
Sudionici tečaja su po povratku svojim domovima i školama došli obogaćeni sa nekim novim idejama i aktivnostima koje će moći primijeniti u nastavi, ali i novim kontaktima za buduću suradnju među školama polaznicama tečaja.
A.Nevešćanin, učieljica informatike
MŠ ''VRPOLJE''
JUTARNJA SMJENA
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
POPODNEVNA SMJENA
1. | 14:00 - 14:45 |
2. | 14:50 - 15:35 |
3. | 15:40 - 16:25 |
VELIKI ODMOR |
|
4. | 16:45 - 17:30 |
5. | 17:35 - 18:20 |
6. | 18:25 - 19:10 |
7. | 19:15 - 20:00 |
PŠ ''PERKOVIĆ''
1. |
8:00 - 8:45 |
2. |
8:50 - 9:35 |
3. |
9:40 - 10:25 |
VELIKI ODMOR |
|
4. |
10:45 - 11:30 |
5. |
11:35 - 12:20 |
6. |
12:25 - 13:10 |
7. |
13:15 - 14:00 |
Dnevni tisak |
Časopisi |
Korisne web stranice |
• Ministarstvo znanost... |
• AZOO - stručni skupovi |
• Knjižnica "Juraj Šiž... |
• https://ema.e-skole.... |
• https://loomen.carne... |
• https://www.sibenik.... |