« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
IME PROJEKTA: Digital and innovative education
TRAJANJE PROJKETA: veljača 2021. - veljača 2023.
GLAVNI CILJEVI PROJEKTA:
1.Modernizacija i internacionalizacija škole te razvoj europske dimenzije škole
2.Poboljšanje kvalitete škole, nastavnog procesa i metoda rada kao i poboljšanje aktivnosti i postignuća učenika uvođenjem novih inovativnih metoda rada u nastavu i školski kurikulum
3.Razvoj socijalnih, digitalnih i jezičnih kompetencija nastavnika kroz usavršavanja u inozemstvu (strukturirani tečaj) te primjena naučenog u školski kurikulum i nastavni proces
INNOVATIVE APPROACHES IN EDUCATION
U razdoblju od 17. do 21. siječnja vjeroučitelj S. Komadina sudjelovalo je na strukturiranim tečaju u Pragu u Češkoj. Ovaj tečaj praktičan je vodič koji će pomoći poboljšanju kvalitete i učinkovitosti obrazovnog procesa u učionici. Kroz poticanje kreativnosti, organiziranje projekata, integraciju učenika ili korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije kao alata za razvoj kritičkog mišljenja pomoći će u proširenju nastavnog potencijala i motivacije učenika. Nadalje, ovaj tečaj pomoći će u unaprijeđenju vještina korištenja različitih inovativnih metoda i tehnika poučavanja usmjerenih na učenike, poticanju rješavanja smislenih zadataka iz stvarnog svijeta i razvijanju transverzalnih kompetencija.
Tečaj se održavao u trajanju od pet dana, u jutarnjem terminu.
1.dan:
Nakon prijave na tečaj u prostorijama centra, uslijedio je odlazak u učionice i upoznavanje sa predavačem, te međusobno upoznavanje. Na tečaju su još prisustvovali sudionici iz Španjolske, Rumunjske i Slovačke.
Predavač, Denisa Mouchova, uputila nas je u sam tečaj, te module i sadržaje koje ćemo obradit. Nakon uvodnog dijela i pojedinačnog predstavljanja započeli smo s radom.
Prvi smo dan obradili dvije teme: Theoretical module- 21st Century skills i Blended Learning- Flipped Classroom. U tom smo dijelu pokušali uvidjeti koje su to sposobnosti potrebne za suvremeni oblik učenja i poučavanja, te smo tako naglasili nekoliko njih: kritičko razmišljanje, komunikacija (usmena i pismena), suradnja- teamwork, poštivanje različitosti, sposobnost služenja novim tehnologijama, vođenje- liderstvo, kreativnost i inovativnost, cjeloživotno učenje, te profesionalnost, radna etika, te socijalna osjetljivost.
U nastavku smo upoznali jedan od oblika suvremenog modela poučavanja, a to je tzv. preokrenuta učionica (flipped classroom), u kojoj se kao u blended learning, naglasak stavlja na samostalan rad učenika uz pomoć digitalnih alata van učionice, te se ta stečena znanja koriste u nastavi za savladavanje gradiva.
U popodnevnim satima smo imali obilazak Praga u pratnji vodiča.
2.dan:
Drugi je dan bio posvećen razvijanju kritičkog i kreativnog razmišljanja, gdje smo kroz jedan određeni dijagram pokušali, svatko osobno, doći do saznanja koliko smo originalni, znatiželjni, uporni, spremni na suradnju, te disciplinirani u radu. Isto tako naučili smo kako postoje različite metode i tehnike pomoću kojih možemo potaknuti kreativno razmišljanje (konstruktivno sanjarenje, istraživanje prošlih uspjeha, oluja ideja, korištenje materijala za inspiraciju, kretanje s ''neredovite'' točke polazišta, quick list, istraživanje…). Isto tako prošli smo kroz metakogniciju, odnosno svijest o onome što neka osoba zna, ne zna te na koji način može naučiti ono što još ne zna, kao način jačanja učenja i poučavanja., te smo se upoznali sa peer education¸ kao načinom međusobne suradnje i potpore u učenju.
3.dan:
Ovaj smo dan posvetili ''gamefikaciji'' u učionici. Najprije smo napravili razliku između onoga što zovemo game, game-based learning i gamification. Cilj je bio naučiti kako ''gamefikicaija'', odnosno poučavanje kroz igru, kroz stvaranje timova, nagradnih bodova...može doprinijeti boljem i suvremenijem sustavu poučavanja
4.dan:
Četvrti je dan započeo obradom Digital storytelling procesa. Digitalno pripovijedanje u učionici je korištenje tehnologije za pričanje priče. Koristeći razne alate i pomagala poput Microsoft Worda, blogova i drugih web-mjesta studentima se omogućuje da budu kreativni i koriste različite medije uključujući slike, audio i video… Digitalno poučavanja započinje postavljanjem ciljeva, istraživanjem, istraživanjem i zapisivanjem bilješki, sakupljanjem materijala i kreiranjem, te dijeljenjem materijala. Kod ovoga je veoma bitan angažman, istraživanje, objašnjavanje, razrada, te evaluacija.
5.dan: Korištenje online aplikacija u poučavanju: ClassDojo, edpuzzle, liveworksheets, treasure hunt, quiver, Insert learning, Story starter, Into the Book, QR Code generator, StoryJumper i Goose Chase.
Tečaj je završio podjelom cerftifikata mobilnosti
S. Komadina
MŠ ''VRPOLJE''
JUTARNJA SMJENA
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
POPODNEVNA SMJENA
1. | 14:00 - 14:45 |
2. | 14:50 - 15:35 |
3. | 15:40 - 16:25 |
VELIKI ODMOR |
|
4. | 16:45 - 17:30 |
5. | 17:35 - 18:20 |
6. | 18:25 - 19:10 |
7. | 19:15 - 20:00 |
PŠ ''PERKOVIĆ''
1. |
8:00 - 8:45 |
2. |
8:50 - 9:35 |
3. |
9:40 - 10:25 |
VELIKI ODMOR |
|
4. |
10:45 - 11:30 |
5. |
11:35 - 12:20 |
6. |
12:25 - 13:10 |
7. |
13:15 - 14:00 |
Dnevni tisak |
Časopisi |
Korisne web stranice |
• Ministarstvo znanost... |
• AZOO - stručni skupovi |
• Knjižnica "Juraj Šiž... |
• https://ema.e-skole.... |
• https://loomen.carne... |
• https://www.sibenik.... |