preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 

 

RASPORED


INFORMACIJA


 


 

 

Školski list

 

Priloženi dokumenti:
DABAR 2022..pdf

 
      Školski
        kurikulum
         2020./21.

 

 

 

 

Naših 80 godina

 

K1 - Digital and innovative education

IME PROJEKTA: Digital and innovative education

TRAJANJE PROJKETA: veljača 2021. - veljača 2023.

GLAVNI CILJEVI PROJEKTA:

1.Modernizacija i internacionalizacija škole te razvoj europske dimenzije škole

2.Poboljšanje kvalitete škole, nastavnog procesa i metoda rada kao i poboljšanje aktivnosti i postignuća učenika uvođenjem novih inovativnih metoda rada u nastavu i školski kurikulum

3.Razvoj socijalnih, digitalnih i jezičnih kompetencija nastavnika kroz usavršavanja u inozemstvu (strukturirani tečaj) te primjena naučenog u školski kurikulum i nastavni proces

Priloženi dokumenti:
Brosura.pdf

K1 - Digital and innovative education

INNOVATIVE APPROACHES IN EDUCATION

U razdoblju od 17. do 21. siječnja vjeroučitelj S. Komadina sudjelovalo je na strukturiranim tečaju u Pragu u Češkoj. Ovaj tečaj praktičan je vodič koji će pomoći poboljšanju kvalitete i učinkovitosti obrazovnog procesa u učionici. Kroz poticanje kreativnosti, organiziranje projekata, integraciju učenika ili korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije kao alata za razvoj kritičkog mišljenja pomoći će u proširenju nastavnog potencijala i motivacije učenika. Nadalje, ovaj tečaj pomoći će u unaprijeđenju vještina korištenja različitih inovativnih metoda i tehnika poučavanja usmjerenih na učenike, poticanju rješavanja smislenih zadataka iz stvarnog svijeta i razvijanju transverzalnih kompetencija.


Tečaj se održavao u trajanju od pet dana, u jutarnjem terminu.

1.dan:

Nakon prijave na tečaj u prostorijama centra, uslijedio je odlazak u učionice i upoznavanje sa predavačem, te međusobno upoznavanje. Na tečaju su još prisustvovali sudionici iz Španjolske, Rumunjske i Slovačke.

Predavač, Denisa Mouchova, uputila nas je u sam tečaj, te module i sadržaje koje ćemo obradit. Nakon uvodnog dijela i pojedinačnog predstavljanja započeli smo s radom.

Prvi smo dan obradili dvije teme: Theoretical module- 21st Century skills i Blended Learning- Flipped Classroom. U tom smo dijelu pokušali uvidjeti koje su to sposobnosti potrebne za suvremeni oblik učenja i poučavanja, te smo tako naglasili nekoliko njih: kritičko razmišljanje, komunikacija (usmena i pismena), suradnja- teamwork, poštivanje različitosti, sposobnost služenja novim tehnologijama, vođenje- liderstvo, kreativnost i inovativnost, cjeloživotno učenje, te profesionalnost, radna etika, te socijalna osjetljivost.

U nastavku smo upoznali jedan od oblika suvremenog modela poučavanja, a to je tzv. preokrenuta učionica (flipped classroom), u kojoj se kao u blended learning, naglasak stavlja na samostalan rad učenika uz pomoć digitalnih alata van učionice, te se ta stečena znanja koriste u nastavi za savladavanje gradiva.

U popodnevnim satima smo imali obilazak Praga u pratnji vodiča.

2.dan:

Drugi je dan bio posvećen razvijanju kritičkog i kreativnog razmišljanja, gdje smo kroz jedan određeni dijagram pokušali, svatko osobno, doći do saznanja koliko smo originalni, znatiželjni, uporni, spremni na suradnju, te disciplinirani u radu. Isto tako naučili smo kako postoje različite metode i tehnike pomoću kojih možemo potaknuti kreativno razmišljanje (konstruktivno sanjarenje, istraživanje prošlih uspjeha, oluja ideja, korištenje materijala za inspiraciju, kretanje s ''neredovite'' točke polazišta, quick list, istraživanje…). Isto tako prošli smo kroz metakogniciju, odnosno svijest o onome što neka osoba zna, ne zna te na koji način može naučiti ono što još ne zna, kao način jačanja učenja i poučavanja., te smo se upoznali sa peer education¸ kao načinom međusobne suradnje i potpore u učenju.

3.dan:

Ovaj smo dan posvetili ''gamefikaciji'' u učionici. Najprije smo napravili razliku između onoga što zovemo game, game-based learning i gamification. Cilj je bio naučiti kako ''gamefikicaija'', odnosno poučavanje kroz igru, kroz stvaranje timova, nagradnih bodova...može doprinijeti boljem i suvremenijem sustavu poučavanja

4.dan:

Četvrti je dan započeo obradom Digital storytelling procesa. Digitalno pripovijedanje u učionici je korištenje tehnologije za pričanje priče. Koristeći razne alate i pomagala poput Microsoft Worda, blogova i drugih web-mjesta  studentima se omogućuje da budu kreativni i koriste različite medije uključujući slike, audio i video… Digitalno poučavanja započinje postavljanjem ciljeva, istraživanjem, istraživanjem i zapisivanjem bilješki, sakupljanjem materijala i kreiranjem, te dijeljenjem materijala. Kod ovoga je veoma bitan angažman, istraživanje, objašnjavanje, razrada, te evaluacija.
5.dan:
 Korištenje online aplikacija u poučavanju: ClassDojo, edpuzzle, liveworksheets, treasure hunt, quiver, Insert learning, Story starter, Into the Book, QR Code generator, StoryJumper i Goose Chase.
Tečaj je završio podjelom cerftifikata mobilnosti

        

                                                                                                                S. Komadina

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 7. 2. 2022.

Tražilica



 

      


e-Dnevnik


 

RSS Reader

Raspored zvona

            

MŠ ''VRPOLJE'' 

JUTARNJA SMJENA

1.         7:45 -  8:30
2.        8:35 -  9:20
3.        9:25 -  10:10

VELIKI ODMOR

4.       10:30 - 11:15
5.       11:20 - 12:05
6.       12:10 - 12:55
7.       13:00 - 13:45

POPODNEVNA SMJENA

1.        14:00 - 14:45
2.       14:50 - 15:35
3.       15:40 - 16:25

VELIKI ODMOR

4.       16:45 - 17:30
5.       17:35 - 18:20
6.      18:25 - 19:10
7.       19:15 - 20:00

PŠ ''PERKOVIĆ''

1. 

       8:00 -  8:45

2.

       8:50 -  9:35

3.

       9:40 -  10:25

VELIKI ODMOR

4.

      10:45 - 11:30

5.

      11:35 - 12:20

6.

      12:25 - 13:10

7.

      13:15 - 14:00

Priloženi dokumenti:
Kalendar za sk.god. 2023. 2024..pdf


Upisi u srednju školu


Kamo nakon osnovne

Vremenska prognoza
ŠIBENIK WEATHER

Korisni linkovi

 

 

 

 

 

 





preskoči na navigaciju