Tijekom listopada i studenoga učenici naše škole sudjelovali su u različitim aktivnostima povodom Mjeseca hrvatske knjige 2025. Ovogodišnjim motom „Odabrali knjižničari”, naglasak je stavljen na važnost knjižnica kao mjesta susreta, otkrića i kreativnosti. Pod vodstvom školske knjižničarke istraživali su svijet knjiga, čitali, stvarali, glumili i učili o poznatim piscima te time pokazali koliko čitanje može biti zabavno i poticajno.
Najmlađi učenici naše škole posjetili su školsku knjižnicu, gdje ih je knjižničarka upoznala sa svijetom knjiga i pravilima ponašanja u knjižnici. Naučili su kako se posuđuju knjige, kako se čuvaju te zašto je čitanje važno.
U sklopu sata lektire poslušali su priču „Dome, slatki dome” autora S. Junakovića, a potom su izradili papirnatog miša, glavnog lika priče. Kroz razgovor o pročitanom upoznali su različite životinje i njihova staništa te zaključili kako je ipak najljepše kod kuće. Susret je bio zanimljiv, poučan i vrlo ugodan.




Učenici 4. A razreda sudjelovali su u kvizu o životu i djelu Ivane Brlić-Mažuranić. Nakon toga prepričali su i ilustrirali bajku „Regoč” prema tijeku događanja. Na kraju sata knjižničarka ih je poučila kako u knjižnici točno i brzo pronaći zadanu knjigu.



Učenici 3. A razreda obradili su lektirno djelo školske knjižničarke – „Telegrafske basne” Gustava Krkleca. Pokazali su kako lektira može biti izrazito kreativna: izradili su štapne lutke, osmislili kratki igrokaz te napravili tematski plakat. Djelo je zaživjelo na maštovit i razigran način.




Učenici 6. B razreda ilustrirali su bajku Ivane Brlić-Mažuranić „Ribar Palunko i njegova žena”. Svoje su ilustracije izradili prema ključnim prizorima iz bajke, pokazujući dobro razumijevanje sadržaja i likova.

Učenici 2. B razreda bavili su se bajkom H. C. Andersena „Ružni pačić”. Nakon razgovora i prepričavanja priče izradili su maštovite crteže koji prikazuju najvažnije trenutke iz bajke.

Učenici 3. B razreda, uz učiteljicu Sinevu, razgovarali su o dječjem romanu „Čudnovate zgode šegrta Hlapića” te o životu i radu autorice Ivane Brlić-Mažuranić. Aktivnosti su završili izradom ilustracija nadahnutih ovim klasičnim djelom hrvatske književnosti. Dok su učenici 5. A razreda sudjelovali su na književno-likovnoj radionici posvećenoj pejzažnoj poeziji. Nakon interpretacije pjesama V. Vidrića, D. Cesarića, V. Nazora, D. Tadijanovića i drugih pjesnika, čitali su odabrane pejzažne pjesme te su i sami napisali pjesmu na temu „Sunčani ditiramb”.







